Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 stycznia 2019

Sposób na poplątane łańcuszki.

Hej, hej !

Jeśli ktoś ma  odwieczny problem z rozplątywaniem łańcuszków i jednoczesnym dostawaniem furii, to jest na to rada. 
Tania jak barszcz i prosta jak drut.
Nie ukrywam, że Pinterest jest moją ulubioną stroną, gdzie szukam inspiracji i tam też przez przypadek znalazłam to :

źródło : Pinterest

I wiele, wiele podobnych butelek i butli wykorzystanych właśnie w tym jedynym, niepowtarzalnym celu : uporządkowaniu naszych babskich błyskotek !

Ja się zakochałam w tymże pomyśle. Ładnie to wygląda, butelki przestają być bezużyteczne, a i korki od win się przydadzą. U mnie w domu mam ich cały worek - skrzętnie zbierane w niewiadomym celu przez mojego niemęża. 



A co potrzeba do stworzenia butelki na łańcuszki?
  • butelka
  • korek do butelki
  • wkręt z haczykiem (jakkolwiek to się zwie) :)
  • najważniejsze... poplątane łańcuszki :D



 




 
Ja użyłam dwóch butelek. Jedna butelka od wody niegazowanej oraz druga z szerszym otworem od soli do kąpania. W tej ostatniej trzymałam uzbierane z greckiej plaży piasek, muszelki oraz kamyczki. Łańcuszki wygrały i przeniosłam zawartość większej butelki do mniejszej.

Moje poplątane łańcuszki...


























I tak to wygląda w moim przypadku.
Wreszcie uporządkowane łańcuszki i zero złości...





A poniżej mniejsza butelka z pamiątkami z Grecji.

W trakcie przenosin z większej do mniejszej butelki:


 I po przeprowadzce piasku z muszelkami:


Także...
Dziewczyny, żadnych poplątanych świecidełek !



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony. Pozdrawiam :)