Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 sierpnia 2017

Lampa kuchenna w szarą krateczkę

Klosz, który pozostał po poprzednim właścicielu domu był już podniszczony, nie dało się go nawet doczyścić. Poza tym nie pasował mi za bardzo w kremowo - szarej kuchni. No i wogóle... te kwiatki zielone. No nie.

Przymierzałam się dość długo, by coś z nim zrobić. Chciałam jakiś klosz handmade, nie koniecznie "gotowca" ze sklepu, choć tyle jest ładnych na półkach.
Zrobiłam zatem tymczasowy klosz z materiału, z którego zrobiłam już dużo wcześniej zazdrostki [patrz TUTAJ]. Piszę tymczasowy, ponieważ poprzedni bardzo mi nie pasował, a chcę stworzyć klosz, który będzie naprawdę pracochłonny. Póki co, teraz czasu na razie brak, więc niech będzie taki klosz, jaki poczyniłam dnia dzisiejszego :)
Najprościej w świecie klosz z kawałka materiału obszytego, przymarszczonego i ozdobionego serduchami.
Tak czy inaczej mi bardziej pasuje w kuchni taki, a nie poprzedni , tym bardziej, że zazdrostki są w ten sam deseń :)




Pozdrawiam

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony. Pozdrawiam :)