Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 sierpnia 2017

Konewka z wodą kryształkową

Witam wszystkich :)
Po długiej przerwie wracam do pisania bloga. U nas w domu trwają remonty, a moje materiały do tworzenia są schowane gdzieś głęboko w szafie i ani jak coś porobić. Nie ma szans.
Ale... nie to, żebym nic nie robiła i się leniła. 
Przez cały czas poza dniami pracującymi, gdzie trzeba sprzątać, prać , gotować - pomagam mojemu panu w pracach remontowych. Dwa pokoje są już gotowe, teraz stawiamy ścianki do łazienki i sypialni z garderobą. Nasze marzenia się cały czas realizują 💛💜💚💙
Zatem wciąż nad czyś pracujemy :)


Ale nie o remontach chciałam dziś napisać :)
Niedawno odwiedziłam po długiej przerwie moją kochaną rodzinkę z Kwidzyna.
 Ciocia uraczyła mnie znowu cudownymi rzeczami, którym oczywiście mogę dać nowe życie :)

Między innymi dostałam małą ozdobną konewkę, która od dziś stała się moją ulubioną ozdobą przed domem. A czemu jest właśnie przed domem?
 Jakiś czas wcześniej przeglądając stronę Pinterest zakochałam się w ogrodowej ozdobie - konewce z  wylewającą się wodą stworzoną z pięknych koralików. Zakochałam się.
Tak to wygląda u innych :


 źródło : Pinterest


Od razu kiedy dostałam od cioci konewkę wiedziałam jakie będzie jej przeznaczenie.
Nie jest to mój pomysł, a pożyczony i wcale nie będę przecież tego ukrywać :)
Konewka cieszy mnie teraz tak bardzo, że aż nie mogę się doczekać do przyszłego roku, kiedy to będziemy zajmować się ogrodem, kwiatami... ach...

A zatem tak prezentuje się konewka z kryształową wodą przed naszym domem :



{ Dziękuję ciociu :* }
Pozdrawiam serdecznie wszystkich


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony. Pozdrawiam :)