Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 września 2017

Girlanda w mapy

Mój setny post ,
i mój synek kończy dziś 4 latka !!!
Ależ ten czas leci...
💗🍰🍭🍧🍨🍬🎁

Dziś w poście troszkę o moim Maćku, troszkę widoków w jego pokoik i o handmejdowej girlandzie tym razem nie z materiału, a z papieru :)

Maćko ma swoją ukochaną pasję - mapy. Uwielbia na nie patrzeć, rysować je, uczyć się o tym gdzie co leży na mapie. Lubi też planety. Ale ostatnio zaczął też interesować się flagami państwowymi. Pięćdziesiąt flag zrobiliśmy razem z kartki papieru i patyczków do szaszłyków. Zabawa była na 102 !

Tym razem mama postanowiła zrobić Maćkowi na urodzinki małą niespodziankę. Oczywiście związaną z jego wielką pasją - z mapami świata.

Girlanda - taka światowa :)
🌍🌎🌏
Prosta do wykonania. W moim przypadku posłużyłam się starym atlasem, z którego powyrywałam kartki z mapami, dziurkaczem, nożyczkami i oczywiście sznurkiem, na który nawlekłam trójkąty.
Myślę, że nie muszę pisać co i jak się robi :)
Girlandę można zrobić z różnych kartek : z kolorowych czasopism (dla dziewczynki np. w kucyki Pony, dla chłopców w bajkę Tomek i przyjaciele) , albo w ulubione rysunki wykonane przez dziecko. Dowolna dowolność :)
Wszystko zależy od wyobraźni rodziców i oczywiście dziecka.
Oczywiście nie polecam wyrywania kartek z książek , bo książki należy szanować. No chyba, że jest to atlas hihi. Dlatego bardziej polecam czasopisma , plakaty z czasopism...

A efekt ? mój Maciek był mega zadowolony, a dla mnie to najważniejsze.

Ozdoba wyszła tak :


Maćko pokazuje jakie kraje widzi na mapach:

...ze swoimi ulubionymi globusami :

i król Maciuś I w swoim królestwie :)

STO LAT kochanie moje !!!
💓💓💓

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony. Pozdrawiam :)