Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 marca 2018

Żyrafa w stylu String Art

Uwielbiam próbować nowe metody tworzenia. Niedawno odkryłam oczywiście na stronie Pinterest obrazy robione techniką zwaną stringart (string art tłum. sztuka ciągów).

Obrazy przeważnie tworzone na kawałku deski, z poprzybijanymi gwoździkami i nitką jedną lub wieloma w różnych kolorach. Na obrazach tworzone jest wszystko. Wszystko...

Zatem czemu nie miałabym spróbować?

Zabrałam się do roboty.
Niedługo kuzynka mojego niemęża będzie miała urodziny, więc wymyśliłam sobie, że będzie to dobry powód na stworzenie czegoś unikalnego na prezent.
Oczywiście w stylu stringart, bo jakże by inaczej :)

Na początku myślałam o kotku lub dwóch kotkach, ale podniosłam sobie poprzeczkę i wybrałam większą dłubaninę... nad żyrafą.

Sam pomysł na żyrafę zaczerpnęłam również z Pinterest.

Co potrzebowałam ?

- deska + w jej przypadku bejca
- gwoździki
- młotek
- motek w kolorze białym i czarnym
- kartka (można wzór wydrukować lub narysować)

- sporo cierpliwości w znoszeniu bólu ręki przy wbijaniu gwożdzi
- dobrych chęci :)

Na pintereście lub na Youtube można znaleźć tutoriale jak stworzyć obraz techniką stringart.

Ja nie drukowałam obrazu żyrafy - rysowałam sobie :)
Bynajmniej obraz przykładamy na deskę i po krawędziach wbijamy gwożdziki. Po wbiciu gwoździ wyrywamy delikatnie kartkę, by nie wyrwać gwoździków i zaczynamy przeplatać nici.

Zabawy z tym sporo , ale warto :)






Efekt końcowy :



Pozdrowienia :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony. Pozdrawiam :)