Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 marca 2018

Stolik nocny w kolorze limonki

Niedawno moja kuzyneczka robiła porządki w piwnicy i postanowiła pozbyć się pewnego stoliczka, który oczywiście ja zaadoptowałam. Na początku nie miałam na niego konkretnego pomysłu, ale byłam pewna jednego: ten stolik ma potencjał. Pomimo, że nie jestem wielbicielką ozdóbek typu filarki itp. pewnego dnia pomyślałam, że filarki w innym kolorze mogły by być dla mnie obojętne i tak też się stało. Wymyśliłam, że stolik będzie miał kolor limonki...

Stolik przed renowacją:




... w trakcie renowacji:




stoliczek pomalowany ...




w szufladzie znajduje się tapeta samoprzylepna z Biedronki


... a tak stoliczek prezentuje się w przedpokoju i wita gości :)




Nasz przedpokój jest utrzymany w stylu morskim, wakacyjnym, letnim. 
Zatem stoliczek w kolorze limonki wpasował się idealnie :)

Pozdrawiam

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony. Pozdrawiam :)