Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 lutego 2017

Skrzynka po winach i gałeczka ze staroci.

W zeszłym roku będąc na Jarmarku Świętojańskim w Bydgoszczy udało mi się kupić w tzw. starych rupieciach unikatową gałeczkę do szuflady. Była jedna jedyna, więcej nie znalazłam.
Tak sobie u mnie przeleżała pół roku w jednej z szafek i czekała  na swoje miejsce. Doczekała się wreszcie.
Poprosiłam mojego pana o wywiercenie otworu w skrzyneczce. Skrzynkę przywiozłam kiedyś z Francji, były w niej trzy wina, a po opróżnieniu skrzynki z win podmalowałam ją na biało. Przymocowałam gałeczkę w wywierconym miejscu i odpowiednio wykorzystałam skrzyneczkę : idealnie wpasowały się w  nią książki kucharskie.

Jak tylko będzie znowu okazja, by zakupić jakieś fajne niebanalne uchwyty - nie zawaham się i kupię. A co !





Pomysł oczywiście nie jest mój, lecz zaczerpnięty z Pinterest.
Ale jak tu nie oprzeć się pokusie. 
No musiałam... 

A tu parę zdjęć z Pinterest:




pozdrawiam

4 komentarze :

  1. Ja kupiłam 4 gałki do szuflad w mojej sypialni. To mój pomysł i fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. To muszę koniecznie zobaczyć 😀
    Na pewno fajnie wyglądają. Szuflady w takim przypadku są oryginalne, bo z cioci wkładem 👏👏👏

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne i bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję pięknie i pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony. Pozdrawiam :)