Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 czerwca 2016

Fotorelacja z Jarmarku Świętojańskiego w Bydgoszczy

Taki jarmark to ja rozumiem !
Nie wiedziałam na co najpierw patrzeć, który straganik najpierw odwiedzić, gdzie i co kupić...
A wszystko dlatego, że były tam same rękodzielnicze wspaniałości !!!!!!
Dla każdego coś dobrego, yyyy rękodzielniczego :) 

Oczywiście nastawiłam się na zakup chociażby jednej rzeczy - a kupiłam trzy.
Trzy drobne, ale jakże urocze rzeczy, z czego dwie to rękodzieło, a jedna to wygrzebana w starociach (bo i takich parę stoisk było) gałeczka do szuflady. 
Niedługo pochwalę się zdobycznymi cudeńkami :)
Nazbierałam też parę namiarów na rękodzielników, aby zobaczyć później co jeszcze proponują w swojej ofercie i nacieszyć też oko :) Aaa i po to, by pozazdrościć talentu, bo większość rzeczy wykonywanych przez tych ludzi to cuda, cuda i jeszcze raz cuda. Drogie cuda - a ja to rozumiem :) Za takie cuda cena powinna i musi być wysoka !

Zatem zapraszam na jarmark:



Zespół Rękodzieła Artystycznego Klub "Supełek"

dużo dla dzieci

piękne witrażyki na okno

poduchy do pokoju dziecięcego



Drewniane Opowieści od Karolina Kulka i mnóstwo ptaszków :)


u tej miłej  Pani Glina zakupiłam piękne serce z gliny



...lawenda, lawenda i lawenda - piękne rzeczy

i na deser wyroby w kamieniu od Pana Tadeusza Szarleja

wystawców rękodzieła było wiele więcej...
Niestety przy dziecku nie dałam rady ciągle pstrykać zdjęć.
Bynajmniej wszyscy twórcy to cudotwórcy i warto jeździć na takie jarmarki.
Na moim facebook'owym profilu udostępniam niektóre jarmarki (z moich okolic), więc warto zaglądać czy coś będzie się działo :)

Do zobaczenia !

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony. Pozdrawiam :)