Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 lutego 2017

Odświeżona półka w przedpokoju

Półka w przedpokoju została po poprzednim właścicielu domu.
Zostawiliśmy ją, ale korciło mnie by coś z nią zrobić. Nie pasowała mi za Chiny. Właściwie to nie wiedziałam tak na prawdę co mi w niej nie gra.
Nadszedł jednak dzień zmiany dla półki: wystarczyło ją przemalować i gitara.

Farby białej dwie warstwy, plus poprzecieranie papierem ściernym ( po wyschnięciu farby rzecz jasna ) w niektórych miejscach  dla lekkiego jej postarzenia i  gotowe !

Mi osobiście się podoba i pasuje. 
Za niedługo będziemy malować ściany, więc półka tym bardziej będzie pasowała.
Mało tego - lepiej będzie się komponować na nowym kolorze ściany.

Bynajmniej na razie jest tak, a nie inaczej :)))

Półka przed :


i półka po małej metamorfozie :









... i oczywiście półka z "wyposażeniem" :)


Jak się podoba?

pozdrawiam cieplutko


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony. Pozdrawiam :)