Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 października 2016

Moja kolejna piórkowa zakładka do książki

Wkręciłam się w piórkowy świat zakładek do książki.
Dopiero co zrobiłam jedną TUTAJ, a już powstała druga.
Chodzi mi też  nie jeden wzór po głowie. Mianowicie mam wielką ochotę zrobić zakładkę motyla, czy też bardzo lubianej przeze mnie ważki. Właściwie, to można wszystko zrobić :D, jak się tylko chce.

Pochwalę się jeszcze moją drugą zakładką do książki,
a w zasadzie to dwiema zakładkami.

Mam nadzieję, że się będą się podobać wszystkim tak jak i mnie oraz będą inspiracją dla wiernych czytelników nie tylko blogów, ale i książek :)






Pozdrawiam

2 komentarze :

  1. Pięknie wyglądają. :D Zawsze milej założyć książkę zakładką niż zwykłym kawałkiem kartki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miły komentarz 😊
    Dodam też, że mi osobiście szybciej chcę się wracać do czytania odlozonej książki, byle by popatrzeć znowu na kolorową zakładkę.
    Pozdrawiam cieplutko 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony. Pozdrawiam :)