Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 października 2016

Jak zrobić zakładkę do książki - piórko



Lubię czytać książki. A ponieważ przy dziecku raczej nie da rady czytać i zwykle poświęca się na tę przyjemność wieczory - książka czytana jest na raty. Zamiast wkładać starą pocztówkę, ulotkę czy jeszcze inne coś między strony lepiej umilić sobie czytanie z zakładką ręcznie robioną, a zwłaszcza przez siebie. Ja sobie wymyśliłam gdzieś już wcześniej podpatrzoną zakładkę w kształcie pióra.
Kocham pióra. Nie mogłam zatem się obejść bez pióra w książce. Sama się zastanawiam dlaczego dopiero teraz zrobiłam sobie taką zakładkę i męczyłam się z pocztówkami i ulotkami w książkach, by zaznaczyć - tu czytam.

Teraz natchnął mnie karton od... książki, w którym kiedyś przybyła do mnie z Empiku. Karton leżała i leżał, aż w końcu doczekał się bardziej kolorowego życia między stronami książki.
Zatem to jest chyba najtańsza i najbardziej zabawna zakładka do książki, jaką można sobie stworzyć.

Co potrzebujemy ?
- karton (na pióra na prawdę ilość nie wielka)
- ołówek
- gumka do mazania
- czarny cienkopis
- kolorowe pisaki lub kredki
- nożyczki lub nożyk do cięcia dywanów
- odrobina chęci :)

Jak zrobić ?
- na kartonie narysować ołówkiem zarys piórka wedle życzenia, a co nie wyjdzie - zmazać :)
- czarnym cienkopisem rysować po śladach ołówka
- piórko ozdobić szlaczkami, kwiatkami, czymkolwiek co będzie nam się podobało
- pokolorować piórko pisakami wedle życzenia
- gotowe piórko wyciąć
- włożyć w książkę i cieszyć się jej widokiem :):):)

Tak moja zakładka powstawała:



Życzę każdemu miłego czytania swoich ulubionych książek w towarzystwie pióra :)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony. Pozdrawiam :)