Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 października 2016

Ozdoby z filcu na świąteczne drzewko

Ozdoby bożonarodzeniowe  czas zacząć :)
Zatem dziś poczyniłam kilka zawieszek na świąteczne drzewko z filcu podpatrzonych na stronie Pinterest.
Tak bardzo mi się spodobały, że musiałam przynajmniej kilka z nich mieć. A ponieważ nie mogę ich mieć na własność - postanowiłam zrobić je sama.
Tym bardziej, że chcę aby nasza domowa choinka na święta była ozdobiona ręcznie robionymi ozdobami.

Dzisiejsze moje ozdoby wyglądają tak.
Zrobiłam ich zaledwie sześć, ale za to ileż mi radości dziś sprawiły :)))
Wkrótce będą kolejne...



A oto, co było mi potrzebne do stworzenia ozdoby BAŁWANKA :

- biały i pomarańczowy arkusz filcu
- nożyczki
- igła
- białe i czarne nici
- różowe guziczki
- odrobina wypełniacza do poduszek (nie jest konieczna)
- sznureczek
- dobre chęci :)

Na wierzchnim kółku z filcu wyszyłam czarną nitką oczka oraz buźkę,
nosek imitujący marchewkę, a także pultaski z różowych maleńkich guziczków.

Następnie zszyłam ze sobą dwa białe kółka, ale nie do końca...

...góra bałwanka została zszyta po uprzednim włożeniu wypełniacza oraz sznureczka.

Efekt końcowy...


Pozdrawiam cieplutko


2 komentarze :

  1. Świetne są! takie wesołe i kolorowe;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że się Pani podobają.
      Drzewko świąteczne będzie zatem dzięki nim bardzo wesołe :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony. Pozdrawiam :)