Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 lutego 2017

Kącik kawowy w kuchni

Postanowiłam podzielić się moją drobną, a jakże miłą przyjemnością z czytelnikami bloga jakim jest kącik w... kuchni.
Kącik, w którym co rano parzę kawę, czy herbatkę albo przyrządzam świeżutkie bułki z masłem i dżemem truskawkowym do porannej kawusi. 
Jest to miejsce w kuchni dla mnie zatem bardzo szczególne i nie zawaham się użyć słowa HYGGE.

Założę się, że wiele z Was ma ulubione miejsce w domu : może przy stole w kuchni, na bujanym fotelu przy "kozie" z ulubioną książką, łóżko, czy swój kreatywny kącik...
Każde takie miejsce jest czymś, co możemy podziwiać, odpoczywać w nim, korzystać z niego na maxa...






Ciekawe, czy byłby ktoś chętny skosztować u mnie pysznej kawusi :)


A tu wymienię co nieco - skąd nabyłam niektóre rzeczy:

kwiat tulipan - kupiony na rękodzielniczym jarmarku w Bydgoszczy
wazonik z sercem - Pepco
taca okrągła - Kik
serwetnik - Pepco
kubek w gwiazdki - Pepco
kubki niebieskie - Pepco
stojak na kubki - Netto
pojemnik (u mnie na papier śniadaniowy) - Pepco
podstawka pod garnki - Tiger
decha - Cuda wianki od Edzi na targach w Kwidzynie 

Z czasem pojawi się więcej postów z moimi ulubionymi miejscówkami w domu, które oczywiście pokażę :)

Pozdrawiam cieplutko w te mroźne dni...

*Andzia*


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony. Pozdrawiam :)