Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 czerwca 2016

Chmurkowa girlanda z drucianego wieszaka

Bardzo prosta do zrobienia i oczywiście taniutka (jak nie za darmo) ozdoba do pokoju dziecka :)
Prawie każdy z nas ma w domu druciany wieszak, który został nabyty z ciuszkiem ze sklepu. Niektórzy wyrzucają, a szkoda, bo można z takich wieszaczków sporo wyczarować. 
Ja na razie zrobiłam girlandę w kształcie chmurki z wiszącymi gwiazdkami i księżycem. 
Pomysłów na użycie wieszaka mam w głowie więcej tylko... wieszaków brak ;/ Jakiś czas temu wywiozłam do domu rodzinnego mojego Pana. Ale myślę, że nic straconego, bo przecież  mogę je przywieźć z powrotem.
Jak przywiozę wieszaki od razu zabiorę się za czarowanie i pokaże na blogu :)


Do zrobienia mojej ozdoby użyłam:

- wieszak druciany
- tasiemkę satynową do powieszenia gwiazdek i księżyca
- tasiemkę koronkową do ozdobienia zawieszek oraz do zakrycia łączenia wieszaka
- kawałki materiałów na uszycie zawieszek
- wata do wypełnienia zawieszek
- i oczywiście igła z nitką + nożyczki :)

Zamiast szytych zawieszek na tasiemkach można na nitce powiesić wycięte z filcu ozdoby, albo koraliki, piórka... 
Wystarczy poszukać w domu co ma się na stanie i można poczynić fajną girlandę. 
Pole do popisu jest przeogromne :)





Pozdrawiam

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony. Pozdrawiam :)