Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 maja 2016

Imitacja starych desek na szafkach

Przymierzałam się dość długo do odświeżenia szafek kuchennych - zresztą jak do wszystkiego innego w tym domu. Często widzę efekty w wyobraźni, ale boję się reakcji mojego Pana na zmiany i stąd moje długie przymiarki.
No ale cóż... z czasem, kiedy to mój Pan widzi dobre efekty moich dziwacznych pomysłów końcem końców zgadza się na realizację kolejnego i kolejnego... . A co za tym idzie? Otóż idzie pomysł na kolejną zmianę i to wymyślony nie w mojej głowie, a mojego Pana. Ostatnio doszłam do wniosku, że mój Pan połknął handmejdowego bakcyla, bo też sypie pomysłami - co by tu zrobić z tego, albo z tamtego... .Cieszę się bardzo, że nie tylko ja teraz w domu "choruję" na głowę pełną pomysłów :)

A więc, co z tymi szafkami?
Na początku myślałam, by je pomalować. Ale na jaki kolor?
Oryginalnie szafki wyglądały dość mdło :/
Wymyśliłam, że zrobię białe, ale doszłam do wniosku, że w kuchni białe szafki będą wkrótce żółte, a poza tym mogłyby wyglądać jeszcze bardziej mdło.
Zrezygnowałam zatem.
Później wymyśliłam, że kupię okleinę na meble. Ale jaką? jakiś wzór? typowo meblowa? jaki kolor?
Myślałam i myślałam...
W zeszłym tygodniu pomierzyłam wszystkie fronty szafek kuchennych, usiadłam na spokojnie przed laptopem i zaczęłam szukać okleiny. Postawiłam na rustykalny klimat i znalazłam kilka oklein imitujących deski. Teraz  tylko którą wybrać??? Pokazałam Panu moje typy i powiedziałam, że albo jedna z nich, albo wcale nie będę oklejać frontów i zostawię je tak jak są.
Wybraliśmy i zamówiłam to:

Okleina przybyła dość szybko, ale po wyjęciu jej i przyłożeniu do szafki poczułam obawy...
Czy nie będzie za pstrokato? Czy będzie dobrze?
Zaryzykowałam i w pierwsze dni majowe zabraliśmy się do pracy. 
Mój Pan odkręcał fronty i uchwyty, ja odtłuszczałam całe fronty i oklejałam itd.
Jedna szafka zrobiona - byliśmy spokojni, ale wciąż z lekką obawą - jak będzie wyglądało w całości...
Zrobiliśmy 90% frontów i... jesteśmy spokojni. Nam się podoba i jakby nie było -  to my mieszkamy z tymi meblami i my na nie patrzymy każdego dzionka. 

A więc pokazuję meble:




Mile widziane komentarze:)

Pozdrawiam serdecznie





1 komentarz :

  1. Witam,
    oczywiście, że zaraz dodam bloga d serwisu :)
    Cieszę się bardzo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony. Pozdrawiam :)