Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 kwietnia 2016

Renowacja małego krzesełka

Krzesełko dziecięce, z którego niegdyś korzystała kuzynka mojego synka sobie stało u nas to tu, to tam. A że mój szkrab od jakiegoś czasu zaczął używać tegoż krzesełka, zaczęło ono być bardziej tu, niż tam. Nie mogłam zatem przejść obojętnie obok tego małego mebelka i postanowiłam, że je pomaluję.
Długo myślałam na jaki kolor i niedawno naszło mnie na szarość.
Kiedy krzesełko nabrało szarości, czegoś mi jeszcze brakowało...
A może gwiazdki?
Maćko lubi gwiazdki. 
Gwiazdki ma na girlandzie nad łóżeczkiem, dwie podusie w gwiazdki i wiele innych gwieździstych rzeczy.
Zatem, czemu nie?
Kilka namalowałam na oparciu krzesełka, ponieważ na samym siedzeniu będzie podusia, którą dopiero uszyję, a na razie mebelek będzie saute. 

Zapraszam do komentowania :)


Krzesełko przed i jedocześnie w trakcie metamorfozy :

Tu krzesełko z gwiazdkami (jeszcze saute) :


A już wkrótce krzesełko będzie z podusią...
Myślę o podusi również szarej w białe gwiazdki, ale czy będzie dobrze ?
Fajnie by było, gdyby ktoś wyraził swoje zdanie, podpowiedział mi jaki kolor tkaniny pasuje do krzesełka, w gwiazdki, czy gładki...
Będę wdzięczna za pomocne komentarze :)


Pozdrawiam


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony. Pozdrawiam :)