Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 marca 2019

Pizza i zestaw obiadowy z filcu

Tak to u mnie w domu bywa, że jak mój Pan coś pichci, to synek podpatruje i też chce. Owszem, pomaga przy gotowaniu szczególnie, gdy ma się do czynienia z ciastem... Ale nie można codziennie robić pizzy, frytek itd. 
Zatem... matka, czyli ja wpadłam na pomysł, że jak zwykle Maćkowi należałoby stworzyć jedzonko do zabawy. Był już zestaw kanapkowy, to teraz czas na pizzę i mały zestaw obiadowy.

Trochę mnie opuszki bolały od szycia, ale radość dziecka jak zwykle wynagrodziła wszystko.

Zatem - tak wygląda zestaw obiadowy :




i oczywiście pizza :


 Pizza jeszcze "w proszku"

Pizza z sosem pomidorowym

...z serem, szynką i pieczarkami

...z papryką zieloną i cebulą




Smacznego :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony. Pozdrawiam :)