Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 marca 2018

Ozdoba na ścianę wallhanging

O wallhanging (wall hanging oznacza wiszące na ścianie) dowiedziałam się ze strony Pinterest.
Zakochałam się w takowej ozdobie, bo można ją łatwo zrobić, tanio zrobić, szybko zrobić, jest ładna, może być kolorowa, można ją ozdobić jak się chce.

Czego użyłam do zrobienia takiej ozdoby ?
- gałąź
- pocięte na paski ok. 1 cm - 1,5 cm nie używane już przeze mnie ciuchy :)
- długi naszyjnik / korale, których już nie używam
- kwiaty z organtyny, które kiedyś zrobiłam i leżały bezczynnie :)
- dwa paski koronki
(w ozdobach jest dowolna dowolność oczywiście)
- nożyczki
- sznurek do zawieszenia
- gwoździk do zawieszenia

- odrobina chęci i czasu

O tym, jak zaplatać paski można dowiedzieć się z Pinterest wpisując oczywiście wallhanging
więc nie będę pokazywać na blogu. Są tam nie tylko zdjęcia , ale też tutoriale typu filmiki.
Praktycznie ozdoba jest naprawdę bardzo łatwa i polecam każdemu, kto ma ochotę zrobić sobie coś fajnego na ścianę.

Moja ozdoba znalazła miejsce nad łóżkiem w sypialni :)







Słodkich snów :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony. Pozdrawiam :)