Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 listopada 2017

Jak zrobić torebki do kalendarza adwentowego

Kalendarz adwentowy może być wykonany w różnoraki sposób. Tu jest dowolna dowolność.
Ja postanowiłam w tym roku zrobić kalendarz z torebkami papierowymi.

Poniżej pokażę, jak zrobić taką torebeczkę.

A potrzebne do tego są:

- kartka ksero A4
- nożyczki
- taśma klejąca dwustronna lub klej
- dziurkacz
 - sznurek lub tasiemki
- kolorowe kredki, pisaki
- odrobina cierpliwości :)







Oczywiście torebek trzeba zrobić 24 sztuki, także troszkę pracy jest przy składaniu.
Ja swoje ozdabiałam rysunkami świątecznymi, więc kalendarz adwentowy pochłonął mi sporo czasu, ale dla radości dziecka jestem w stanie poświęcić wiele :)


W kolejnym poście pokażę mój kalendarz adwentowy w całej okazałości.

Życzę udanego składania torebek :)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony. Pozdrawiam :)