Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 marca 2017

Filcowy lunch

Przyszykowałam małą niespodziankę dla małej Mai.
Niespodzianka będzie o tyle fajna, że będzie nie tylko formą zabawy, ale i pozwoli również spędzić czas kreatywnie.

Maja będzie mogła pobawić się w... robienie kanapek :)

Wszystkie części kanapek są wykonane z filcu, niektóre z nich posiadają również wypełnienie.

W skład kanapki wchodzą:
 dwa tosty
jeden plaster szynki
dwa plastry sera z dziurami
jedno usmażone jajo
jeden liść sałaty
jeden plaster pomidorka
trzy plasterki ogórka
dodatkowo herbata


Kanapki można tworzyć w różnoraki sposób. Sama chętnie sobie popróbowałam i świetnie się przy tym bawiłam. Nawet mój Maciek był zainteresowany.











Ciekawa jestem, czy Mai spodoba się kanapkowa zabawa...
Ale o tym przekonam się później, jak już niespodzianka trafi w Majusiowe rączki :)




4 komentarze :

  1. Kurcze, jak się cieszę, że przypadkiem tu trafilam ! Genialne kanapki, jak byłam mała marzyłam żeby mieć takie rzeczy :) Zapisuję do ulubionych <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się bardzo, że i Pani się podobają. Ja również marzyłam o takich i nie ukrywam, że sama się chwilę pobawiłam heheh. Pozdrawiam serdecznie
    Andzia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne ! Zapraszam do mnie na Candy :)
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2017/03/zapraszam-na-wiosenne-candy.html
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony. Pozdrawiam :)