Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 marca 2016

Wielki pająk

Niedawno zostałam poproszona o uszycie pająka lub Spidermana dla przedszkolaka Ksawusia. Ja boję się bardzo pająków, ale na uszycie pająka się zgodziłam :)
Pająk miał być duży. Do czynienia z uszyciem tak dużej maskotki, w dodatku z pająkiem miałam pierwszy raz. Wydaje mi się, że uszycie  pająka jako przytulanki się powiodło. Pająk może służyć także jako siedzisko dla chłopca.

Jak go uszyłam? Osobno uszyłam tzw. odwłok, łeb i 8 sztuk odnóży. Środek pająka oraz odnóża zostały wypchane wypełnieniem poliestrowym.
Oczy natomiast zostały wycięte z czarnego filcu, na których potem wyszyłam na maszynie do szycia pajęczynę.

A oto pająk :


Ciekawe, czy spodoba się małemu fanowi Spidermena :)
...tu w słodkim obiektywie...

źródło zdjęć dodatkowych : Pinterest


pozdrawiam




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony. Pozdrawiam :)