Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 marca 2016

Wianuszkowe zawieszki

   Moje wianuszki tym razem będą miały inne zastosowanie niż zwykle, czyli będą pełniły rolę zawieszek. Już dużo wcześniej miałam  zrobione małe wianuszki z gałązek wierzby. Nie wiedziałam jednak do czego by je użyć i nagle wczoraj bach ! Wielkanocne bombeczki wymyśliłam sobie wczoraj wieczorem. Dziś je wykonałam i poniżej przedstawię na zdjęciach po kolei jak je zrobić.
A do zrobienia takich zawieszek wianuszkowych potrzebne są :
- pistolet z klejem w laskach [dostępny w Obi, Leroy Merlin, Praktiker, Allegro]
- wianuszki dowolnej wielkości
- piórka
- perełki lub inne kamyczki ozdobne
- wstążki
i odrobina chęci :)

Do każdego wianuszka przykleiłam najpierw piórko, następnie perełkę i nad perełką kokardkę z wstążeczki. I to na tyle. Są proste w wykonaniu, natomiast troszkę czasochłonne i też zależy ile chcemy ich zrobić...
Moje gotowe wianuszki chciałam nierówno powiesić pod żyrandolem, ale stwierdziłam, że skoro mam w tym roku malowane gałązki, to na nich mogą zawisnąć wianuszki. Ale o tym, co jest na moich białych gałązkach będzie w kolejnym poście.

A poniżej zdjęcia z wykonywania wianuszkowych ozdób wielkanocnych :




pozdrawiam


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony. Pozdrawiam :)