Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 lutego 2016

Skrzynka w skandynawskim stylu

Muszę się pochwalić, bo ten weekend miałam całkiem fajny i twórczy. W zeszłym tygodniu przywieźliśmy ze wsi skrzynkę po owocach, którą postanowiłam odświeżyć. Prawdę mówiąc "zwędziliśmy" ją cioci nic nie mówiąc. Wiem, że to bebe :), ale tak bardzo pragnęłam zmierzyć się z odnową skrzynki, że nie mogłam sobie odmówić...
Wymarzyłam sobie, że chcę ją widzieć w stylu skandynawskim, czyli w bieli. Odkąd odkryłam zastosowanie takich skrzynek i palet jestem w nich zakochana. Przymierzałam się dość długo do metamorfozy takiej surowej skrzynki, bo nie miałam nawet skąd takową wziąć. Ale, że byliśmy na wsi z sadem, to i znalazły się tam skrzynki na owoce. Na próbę wzięłam jedną, ale widzę. że na tym nie koniec...

Skrzynka była dość mocno zabrudzona, więc trzeba było ją oczywiście oczyścić i zeszlifować papierem ściernym (wystające wiórki). Po wyglancowaniu surowych deseczek nałożyłam wszędzie gdzie się dało jedną warstwę białej farby. Deseczki tak fajnie chłonęły farbę, że powstały nazwijmy to "postarzenia". Według mnie wyszło rewelacyjnie. Malowałam po raz pierwszy taką skrzynkę, więc jak na mój pierwszy raz przyznam, że mogę być zadowolona z uzyskanego efektu.
W końcu ostatni raz miałam w ręku farbę olejną kilka lat temu. Nie przyszło mi jednak wtedy do głowy, by malować jakieś skrzynki. Wtedy malowałam meble, a od dziś mogę malować tylko przedmioty z surowego drewna :) Spodobało mi się <3

I skrzynka przed malowaniem:

a tu skrzynka po malowaniu:
skrzynka w przedpokoju

Achhhh... nowe życie skrzynki - nie mogłam się doczekać, kiedy farba wyschnie... Teraz mam za to inny problem, niż uzbrojenie się w cierpliwość :
nie wiem jeszcze gdzie odnowiona skrzynka znajdzie swoje miejsce i zastosowanie, ale jak już znajdę odpowiednie lokum - na pewno zamieszczę na blogu foto.

A zastosowanie skrzynek może być różne, np. takie:
źródło zdjęć dodatkowych : Pinterest


pozdrawiam


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony. Pozdrawiam :)