Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 stycznia 2016

Organizer na zabawki

A oto i pierwszy wpis w Nowym 2016 Roku. Mam nadzieję, że będzie dla mnie bardzo łaskawy i obdarzy mnie sporą dawką energii, abym mogła tworzyć, tworzyć i jeszcze raz tworzyć. Głowę mam pełną pomysłów, więc brakuje mi tylko do szczęścia słonecznej energii :)

Sobota wieczorem. Za oknem pada śnieg, a ja siedzę przed maszyną i szyję. Już od rana poszukiwałam na Allegro jakiegoś fajnego organizera na zabawki, ale poszukiwania skończyły się na tym, że postanowiłam sama uszyć organizer dla mojego synka. Uszyłam bardzo prosty, zajmujący malutko (właściwie wcale) miejsca i w dodatku dość pojemny. 
Wymyśliłam sobie, że uszyję organizer przywiązywany do łóżeczka i zaledwie z dwóch materiałów - jednego niebieskiego w białe hipcie i drugiego szarego w białe grochy. Wiązania są oczywiście z materiału szarego w białe grochy - zawiązane na kokardkę świetnie ozdabiają organizer :)
I voila ! Tego samego dnia organizer zawisł wypełniony zabawkami, a właściwie częścią zabawek na łóżeczku. A na dodatek mój synek jest zadowolony - co jest dla mnie arcyważne :)
Teraz kombinuję, aby coś doszyć fajnego do kompletu z resztek, jakie mi zostały po szyciu organizera. Może girlandę...

A oto i organizer na zabawki :




pozdrawiam


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony. Pozdrawiam :)