Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 października 2015

Szaro-miętowe zawieszki na choinkę

Czas pomyśleć już o zbliżających się świętach Bożego Narodzenia. A ja zabrałam się za szycie świątecznych ozdób. Myślę, że na to trochę już późno, ale lepiej późno niż wcale :). Na początek wymyśliłam sobie zawieszki na choinkę utrzymane w kolorystyce nieco innej niż tradycyjnej, czyli w kolorach szarości i mięty. Uwielbiam takie połączenie barw. Zawieszki ozdobiłam guziczkami i kokardkami ze sznurka w podobnej kolorystyce. Czyż nie są słodkie?

W skład zawieszek wchodzą: 3 sopelki, 3 gwiazdy, 5 ptaszków, 5 choinek, 5 serc.

Podobają Ci się ozdoby?
Sprawdź ich dostępność w BAZARKU :)




pozdrawiam




2 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miły komentarz :)
      Miętowy ostatnio króluje w moim domu oraz w głowie na okrągło, więc musiałam uszyć w tych kolorach hihi, aczkolwiek mam też w zanadrzu inne barwy...

      Usuń

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony. Pozdrawiam :)