Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 października 2015

Miętowy bieżnik na... parapet

Mój parapet jest już troszkę zniszczony,a że co dzień na niego patrzę bardzo mnie denerwuje jego wygląd. Pomyślałam sobie, że uszyję bieżnik w kolorze oczywiście miętowym.

Spód bieżnika jest w kolorze waniliowym, tak że wystarczy przewrócić na drugą stronę i zamiast mięty na parapecie mam kolor waniliowy :)
Starałam się uszyć najprościej i najszybciej jak mogłam.Wycięłam dwie równe części bieżnika z materiału miętowego i waniliowego. Zaznaczyłam brzegi ołówkiem do podłożenia, a potem je zaprasowałam tak, aby podczas spinania szpilkami i podczas szycia nic mi nie uciekło...
Spięłam szpilkami oba materiały prawymi stronami na wierzch, a potem jeszcze raz przeprasowałam. Zszyłam ściegiem zygzakowatym nitką w kolorze miętowym, wyprasowałam ponownie cały bieżnik i gotowe.
Niestety nie udało mi się sfotografować efektu w całości na parapecie, ale jest chociaż kawałeczek :)



pozdrawiam

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony. Pozdrawiam :)