Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 października 2015

Album ślubny dla Sonii i Witolda

Pierwszy raz zrobiłam album na zdjęcia ślubne.
Nie było to trudne zadanie, ale pomimo wszystko potraktowałam je jako wyzwanie.
Samo szukanie i dobranie papieru do stworzenia albumu nie było zbyt proste. Sklepów jest mnóstwo, a mi zależało na zakupie wszystkiego, co potrzebowałam w co najmniej dwóch sklepach internetowych. Na szczęście zakup był udany i zrealizowany tylko w jednym sklepie internetowym.
Z papieru też jestem zadowolona. Szukałam czegoś w bieli albo czegoś romantycznego jak np. ten na który się zdecydowałam.


A oto i on :






Do utworzenia albumu ślubnego użyłam:

papier My Wedding
ramka na pierwszej stronie dwuwarstwowa
bawełniana wstążka I LOVE YOU
bordery ornamentowe Park Avenue
dekoracyjne napisy np. The Power Of Love
dekoracyjne tekturki np. Tandem ślubny
papierowa koronka samoprzylepna filigranowa
zabezpieczenie rogów albumu - ornamentowe narożniki
i oczywiście kleiłam klejem Magic

pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony. Pozdrawiam :)