Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 października 2015

Album podróżnik - Grecja

Uwielbiam takie pamiątki ! 
Uwielbiam też ład i porządek, a w szczególności w zdjęciach i bibelotach z podróży i wycieczek.
Sama jestem w posiadaniu dwóch albumów z podróży
(trzeci wkrótce będzie gotowy - jest w produkcji). Ten album zrobiłam dla mojej mamy, ponieważ kiedy zobaczyłam jej wszystkie bibeloty i zdjęcia w folii do segregatora musiałam coś z tym zrobić :)
Nie było to zadanie takie proste dla mnie , jak się wydawało. Otóż zdjęć było sporo, a baza albumowa zawierała zaledwie 12 kart, z czego dwie strony przypadają na okładkę. Na domiar tego zdjęcia miały kształt długiego prostokąta, a to oznaczało, że i album musi taki być. Znalazłam odpowiedni o wymiarach 20 x 10 :) Papier jest w kolorach biało-granatowych, czyli kolorach kojarzących się z Grecją. Dodatki, czyli tekturki utrzymane w greckim stylu również się pojawiły. Fajnie, że można kupić tego typu tekturki...

Oto i on :



Materiały zużyte do albumu:
pozostałe dodatki tekturowe

pozdrawiam


2 komentarze :

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony. Pozdrawiam :)